Základnou úlohou každej firmy je dosiahnuť primeranú výšku nákladov a tým i zisku. Náklady však nevznikajú samoúčelne, ale vždy súvisia s podnikovými...
CIEĽOVÁ SKUPINA: Seminár z pracovného práva, určený najmä pre manažérov, personalistov, právnikov aj neprávnikov. OBSAHOVÉ ZAMERANIE: • vedúci zame...
• Ochrana osobných údajov - ciele, predmet a pôsobnosť právnej úpravy, vymedzenie pojmov • Vzťah prevádzkovateľ - sprostredkovateľ • Zásady spracúvani...
Cieľom tréningu je prevencia proti stresu a predchádzanie syndrómu vyhorenia. Krátke teoretické vstupy, skupinové cvičenia a modelovanie situácií, dot...
CIEĽ SEMINÁRA: Výklad zákona o cestovných náhradách s cieľom prispôsobiť jeho aplikáciu na podmienky zamestnávateľov OBSAHOVÉ ZAMERANIE: - všeobecn...
OBSAHOVÉ ZAMERANIE: Seminár je zameraný na vysvetlenie podstaty a fungovania systému dane z pridanej hodnoty v praxi + DPH v roku 2011 • pravidlá na...
Dvojdňový seminár z pracovného práva, určený najmä pre manažérov, personalistov, právnikov, ale aj neprávnikov a všetkých ktorí potrebujú získať alebo...
Po úspešnom absolvovaní projektu si účastníci uvedomia možnosti svojej osobnej efektívnosti a jej vylepšenia. Spoznajú výhody ovládania jednotlivých...
Sociálne a zdravotné poistenie v r. 2011 v praxi a informácia o pripravovanej reforme odvodov k 1.1.2012. I. časť - Sociálne a zdravotné poistenie v p...
Účetním, kontrolorům, auditorům, ředitelům, analytikům, pracovníkům IT a dalším, kteří se podílí na sestavení reportů podle Mezinárodních standardů fi...
Ak má firma dosahovať dobré ekonomické výsledky, nestačí, aby ekonomike rozumelo len jedno oddelenie. Každý pracovník spôsobuje svojím konaním náklady...
Funkčné riadenie a jeho nevýhody. Životný cyklus procesov. Základné princípy procesného riadenia. Faktory ovplyvňujúce procesný prístup. Druhy zmien v...
Základnou úlohou každej firmy je dosiahnuť primeranú výšku nákladov a tým i zisku. Náklady však nevznikajú samoúčelne, ale vždy súvisia s podnikovými...
Získajú vedomosti o zákonitostiach telefonickej komunikácie. Aké metódy a techniky využívať, aby bola telefonická komunikácia s klientom aktívna, emp...
Cieľom kurzu je poskytnúť manažérom, ktorí prichádzajú dennodenne do styku s internými i externými partnermi a klientmi, súbor teoretických a praktick...
123dopyt.sk je najväčší dopytový systém v Slovenskej republike, ktorý využíva 80 729 dodávateľov zo všetkých kategórii podnikania. Mesačne spracujeme cez 3 tis. dopytov vo finančnom objeme viac ako 75 mil. €.
Táto stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.
Chránime vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej únie o GDPR. Detaily tu.
© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️. Všetky práva vyhradené.