Prihlásenie

alebo

Manažér I. - Manažér a jeho úloha

Základný kurz pre všetkých, ktorí majú záujem niečo alebo niekoho riadiť. Kto je to manažér? Kto má predpoklady byť manažérom a aké základné zručnosti...

Školenie Základy protokolu pre asistentky a sekretárky

EDUCON pre Vás pripravuje dvojdňovú vzdelávaciu aktivitu "Základy protokolu pre asistentky a sekretárky". Školenie je určené pre front aj back offi...

Ponuka služieb HR & Recruitmentu pre malé a stredné firmy (KE)

EDUCON Vám ponúka na základe dlhoročných skúseností členov tímu osvedčené stratégie riadenia HR a recruitmentu vo Vašej spoločnosti. ďalšie info na...

Manažér II. - Procesy riadenia

Správne nastavené procesy riadenia sú základným parametrom fungovania akejkoľvek organizácie a firmy. Ako teda správne nastaviť plán či jeho čiastkové...

Manažér III. - Organizácia a jej riadenie

Poslednou vzdelávacou aktivitou zameranou na všeobecné manažérske zručnosti je oblasť venovaná organizácii a jej riadeniu. Prostredníctvom teoretickýc...

Záujmové skupiny a externé prostredie

Pre správne zacielenie a pochopenie mnohých súvislostí sú potrebné informácie, od ktorých sa odvíja nielen nastavenie procesov organizácie, ale najmä...

Riadenie ľudských zdrojov

Práca klasického personalistu a "kádrováka" sa počas posledných rokov dramaticky zmenila. Už to nie je iba človek, ktorý administruje "papierovačky" o...

Práca v skupinách a tímoch

Každá aktivita, na ktorej participujú viac ako dvaja ľudia už potrebuje koordináciu a akúsi neviditeľnú chémiu, ktorá je potrebná pre efektívnu spolup...

Moc, autorita a sféry vplyvu

Vzdelávacia aktivita je určená pre manažérov stredného, vyššieho a vrcholového manažmentu. Narábanie s mocou a vplyvom má priamy dopad nielen na samot...

Riadenie informácií

Informácie v dnešnej dobe tvoria základný kapitál každej organizácie. Je veľmi dôležité, či máme k dispozícii len údaje, alebo už konkrétnu informáciu...

Marketing I. – Vzťahy so zákazníkmi

Marketing a jeho plánovanie má vplyv na organizáciu, ale aj na zákazníka, ktorého chceme pritiahnuť do svojho "košiara". Čo teda zákazníkovi ponúkame...

Marketing II. – Produkt a jeho špecifiká

Pokračovanie vzdelávacej aktivity je určené najmä pre tvorcov marketingových stratégií a plánov. Hlavnou obsahovou náplňou modulu je prezentovať rôzn...

Marketing III. – Analýza potrieb zákazníka

Záverečný modul venovaný marketingu je zameraný na jeho analytické stránky. Spôsob zbierania a posudzovania údajov a spätnej väzby zákazníkov je dôlež...

Riadenie projektov a zmien

Špecifická vzdelávacia aktivita založená na prípadových štúdiách v nadväznosti na konkrétne prípady účastníkov. Predstavenie pohľadu na výkonnosť orga...

Efektívna komunikácia

Základný tréning na zvládnutie komunikácie. Rozdelenie na vzťahovú a významovú rovinu. Ako komunikácia prebieha v bežnom živote. Delenie a eliminácia...

Čo je 123dopyt.sk

123dopyt.sk je najväčší dopytový systém v Slovenskej republike, ktorý využíva 80 421 dodávateľov zo všetkých kategórii podnikania. Mesačne spracujeme cez 3 tis. dopytov vo finančnom objeme viac ako 75 mil. €.

Používajú nás úspešné firmy
Logá našich partnerov

Táto stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.

Chránime vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej únie o GDPR. Detaily tu.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️. Všetky práva vyhradené.