Prihlásenie

alebo

Vedenie hodnotiacich rozhovorov

Význam hodnotenia pre hodnoteného, hodnotiteľa a organizáciu. Príprava na hodnotiaci rozhovor. Implementačná porada, príprava hodnotených. Fázy hodnot...

Konštruktívne riešenie vzahov na pracovisku

Cieľom tréningu je naučiť účastníkov asertívne zvládať každodenné situácie ako v pracovnom, tak aj v osobnom živote.

Odmeňovanie a zamestnanecké benefity

Obsah: I. Tri piliére hodnotenia práce zamestnanca. II. Sociápny fond, jeho tvorba, jeho určenie a použitie. III. Zvýhodnené plnenia zo sociálneh...

Coaching tools and skills for managers

Learning the foundations, philosophy and models of coaching, how i tis different from other development methods, the ways of using it for the benefit...

Úspešný reprezentant firmy - obchodné zručnosti

Príprava na obchodné rokovanie, kroky obchodného rokovania, ako si udržať a získať zákazníka, verbálne a neverbálne prejavy správania, identifikácia p...

Profesiolnálne stretnutie = výhra

Cieľom tréningu je naučiť účastníkov aby stretnutie bolo profesionálne a ako zaujať a získať zákazníka. Reprezentanti spoločnosti, obchodní manažéri,...

Umenie presadiť sa

Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako sa presadiť u klienta a vyjednávanie pre svoj cieľ.

Koučing - efektívna metóda vedenia ľudí

Cieľom tréningu je naučiť manažérov spoločnosti efektívne a správne komunikovať a viesť zamestnancov.

Vedenie a motivácia zamestnancov

Osobnosť manažéra a poznanie vlastného manažérskeho štýlu – profil. Profil manažéra, roly manažéra, cvičenie na sebapoznanie a sebarozvoj, efektívne v...

Krízová komunikácia manažéra - prepúšťacie rozhovory

Krízová komunikácia na pracovisku: zručnosti krízovej komunikácie, vedenie krízového rozhovoru so zamestnancami, príprava zamestnancov na stratu zames...

Etiketa v obchodnom rokovaní

Spoločenská etiketa a protokol v osobnom styku. Spoločenský status, princíp spoločenskej prednosti, etikety v pracovnom kontakte, spoločenská etiketa...

Telefón = prvý krok k úspechu

Cieľom tréningu je naučiť pracovníkov spoločnosti efektívne a správne komunikovať po telefóne so zákazníkom, splniť stanovený cieľ a naučiť pracovníko...

Minikola líčenia a vizáže

Cieľom kurzu je naučiť účastníkov ako rozpoznať a vyzdvihnúť to najlepšie na tváry a očiach a odhalíme farebnú typológiu. Farebná typológia zhodnotení...

Čo je 123dopyt.sk

123dopyt.sk je najväčší dopytový systém v Slovenskej republike, ktorý využíva 80 762 dodávateľov zo všetkých kategórii podnikania. Mesačne spracujeme cez 3 tis. dopytov vo finančnom objeme viac ako 75 mil. €.

Používajú nás úspešné firmy
Logá našich partnerov

Táto stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.

Chránime vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej únie o GDPR. Detaily tu.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️. Všetky práva vyhradené.