Eviduje, zakladá a archivuje dokumenty, organizuje pracovné cesty, plní operatívne úlohy a obsluhuje kancelárske zariadenia. Pripravuje podklady pre nadriadených a ostatné oddelenia spoločnosti. Ďalšou úlohou pracovníka back office môže byť komunikácia s úradmi, externými partnermi či správou budovy.
123dopyt.sk je najväčší dopytový systém v Slovenskej republike, ktorý využíva 80 730 dodávateľov zo všetkých kategórii podnikania. Mesačne spracujeme cez 3 tis. dopytov vo finančnom objeme viac ako 75 mil. €.
Táto stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.
Chránime vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej únie o GDPR. Detaily tu.
© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️. Všetky práva vyhradené.