Naša spoločnosť si od svojho vzniku kladie za cieľ zabezpečovať profesionálne služby v oblasti IT s dôrazom na požiadavky klienta a jeho spokojnosť s vykonávanými službami. Ku každému klientovi sa snažíme pristupovať individuálne a realizovať jeho požiadavky. Našou snahou nie je len dodať technické a programové vybavenie ale ho aj implementovať do stávajúceho systému klienta a zabezpečiť príslušnú podporu. Štandardne poskytujeme pre svojich zákazníkov: * zmluvnú starostlivosť o technické a programové vybavenie klienta formou pravidelných servisných návštev u klienta a servisnými zásahmi na žiadosť klienta * konzultácie pri návrhu a riešení technického a programového vybavenia * poradenstvo a návrh informačných systémov podľa potrieb zákazníka * návrhy optimálnych riešení licencií systémového a aplikačného programového vybavenia * efektívne riešenia archivácie aplikačných dát * návrhy a realizácie pripojenia na internet * dodávka výpočtovej techniky podľa požiadaviek zákazníka * projekcia a realizácia počítačových a telekomunikačných sietí * dodávky širokého sortimentu periférnych zariadení, príslušenstva a doplnkov * poskytujeme dodávky širokého sortimentu spotrebného materiálu, nutného k zabezpečeniu chodu organizácii a využitia zariadení výpočtovej techniky Naša spoločnosť ponúka komplexnú zmluvnú starostlivosť o technické a programové vybavenie na báze Microsoft Windows a Linux. Rozsahy štandardnej pravidelnej starostlivosti u klienta: Programové vybavenie - aplikačné: * riešenie pripomienok užívateľov * pravidelné aktualizácie aplikačného programového vybavenia * riešenie prevádzkových problémov * pomoc pri riešení pripomienok s dodávateľmi aplikačného programového vybavenia * vzdialená správa aplikácií Programové vybavenie - systémové: * kontrola operačných systémov (kontrola systémových hlásení, registrov, diskov...) * pravidelné aktualizácie operačných systémov * antivírová kontrola * kontrola archivácií aplikačných dát * vzdialená správa systémov, prípadne pracovných staníc * monitoring dostupnosti serverov, služieb a sieťových prostriedkov v rámci vnútornej siete Technické vybavenie: * profylaktika serverov, PC, periférnych zariadení, komponentov siete * čistenie a testovanie CD/DVD-ROM, floppy, zálohovacích mechaník * mechanická profylaktika počítačov * testovanie chybovosti siete, kontrola sieťových zariadení a kabeláže * inštalácia a konfigurácia nových pracovných staníc, serverov, periférnych zariadení a komponentov siete * doplnenie a výmena spotrebného materiálu (tonery, náplne...) Internetové služby: * registrácia internetových domén * hosťovanie internetových domén, WWW stránok * správa WWW stránok, tvorba WWW aplikácií Starostlivosť je vykonávaná nasledovne: * pravidelné servisné návštevy u klienta (mesačne, prípadne týždenne) * servisné zásahy na základe požiadavky klienta (v prípade potreby môže náš pracovník / pracovníci v svojom pracovnom čase byť priamo u klienta, aby mohol zabezpečiť okamžitú reakciu na vzniknuté požiadavky klienta – to za predpokladu vytvorenia pracovného priestoru klientom) Hotline a helpdesk poskytujeme štandardne v čase od 7:30 do 16:00 v pracovných dňoch. Servisný zásah realizujeme do 24 hodín od požiadavky klienta v pracovných dňoch. Po dohode s klientom je možné zabezpečiť zmluvnú starostlivosť aj za iných časových podmienok. ( i 24 hodinová starostlivosť 7 dní v týždni )
123dopyt.sk je najväčší dopytový systém v Slovenskej republike, ktorý využíva 80 739 dodávateľov zo všetkých kategórii podnikania. Mesačne spracujeme cez 3 tis. dopytov vo finančnom objeme viac ako 75 mil. €.
Táto stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.
Chránime vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej únie o GDPR. Detaily tu.
© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️. Všetky práva vyhradené.