Ponúkame komplexné služby a preberáme plnú zodpovednosť za spracovanie mzdovej agendy vašich zamestnancov. Služby mzdového outsourcingu úplne nahradia interné mzdové oddelenie a prinášajú pridanú hodnotu, ktorú ocení nie len HR manažment ale aj Vaši zamestnanci. Kompletné spracovanie mzdovej agendy u nás zahŕňa najmä:Prihlásenie a odhlásenie zamestnanca vo všetkých relevantných inštitúciách a poisťovniach, výpočet miezd a odvodov na základe údajov o dochádzke zamestnanca,príprava mzdových rekapitulácií,dodanie výplatných pások v tlačenej alebo elektronickej podobe, príprava platieb miezd o odvodov, realizácia platieb miezd a odvodov, dodanie mzdových podkladov pre potreby finančného účtovníctva, vystavenie potvrdení zamestnancom pre rôzne účely, ročné zúčtovanie dane, zastupovanie klienta v komunikácii so štátnymi inštitúciami.Prečo by ste si mali vybrať práve nás pri spracovaní mzdovej agendy? Pretože okrem pravidelného spracovania mzdovej agendy môžeme poskytnúť aj nasledujúce dodatočné služby: Pracovno-právne poradenstvo Komplexné daňové a iné poradenstvo pre expatriotov Zastupovanie v komunikácii s Daňovým úradom, Úradom práce, Sociálnou a zdravotnými poisťovňami Vedenie zvereneckého účtu – realizácia všetkých platieb Hotline poradenstvo pre HR manažment a zamestnancov
123dopyt.sk je najväčší dopytový systém v Slovenskej republike, ktorý využíva 80 733 dodávateľov zo všetkých kategórii podnikania. Mesačne spracujeme cez 3 tis. dopytov vo finančnom objeme viac ako 75 mil. €.
Táto stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.
Chránime vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej únie o GDPR. Detaily tu.
© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️. Všetky práva vyhradené.